luni, 2 ianuarie 2012

Paturici crosetate pentru bebelusi

In primul si in primul rand LA MULTI ANI!
Imi doresc ca anul acesta sa fiu mai activa pe blog si sa postez cat mai multe lucrusoare, sper eu dragute.
Ca sa incep anul cu bine, am zis sa va arat si voua ultimele mele realizari ale anului trecut. Acestea sunt o paturica cu Jerry (facuta pentru un baietel pe nume Mihnea) si o paturica cu un ursulet simpatic (pentru Sofia, o fetita ce va veni pe lume in aprilie - mai 2012).



Se pot realiza diverse modele si marimi. Realizarea paturicilor este 100% handmade, iar datorita faptului ca mai merg si la serviciu reusesc sa termin o paturica intr-o saptamana sau doua. Sper sa reusesc in curand sa va mai arat si alte modele. Un nou model il am acum in lucru (adica mi-am cumparat materia prima si urmeaza sa ma apuc de el maine).

6 comentarii:

  1. Foarte frumos...
    Te-am adaugat pe blogul meu Fabiashop, http//shopfabia.blogspot.com.
    Multumesc pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri Fabia. Am adaugat si eu blogul tau in lista mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc si eu.
    Sa ne incanti in continuare cu lucrusoare frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt foarte frumoase...........vreau si eu sa incerc sa fac una pt printesa mea.
    imi dati, va rog frmos , diagrama cu ursulet!
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicoleta, scuze pentru intarzierea raspunsului meu, dar am fost plecata din tara si nu am avut acces la internet in perioada asta. Daca imi dai o adresa de mail iti pot trimite poza cu diagrama cu cea mai mare placere. Pentru a comunica mai usor, trimite-mi un mail pe adresa mea: maria.covacef@gmail.com si o sa iti trimit si alte diagrame (daca o sa vrei bineinteles).
    P.S. Multumesc pentru aprecieri :)
    O seara buna si astept mailul tau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Împărtășesc această mărturie cu partenerii care se luptă în relațiile lor pentru că există o soluție de durată. Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 3 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerea care îmi chinuia inima. Am fost rănit și confuz. Am avut nevoie de ajutor, așa că am făcut câteva cercetări pe internet și am dat peste un site web unde am văzut că Dr. Ellen, un vrăjitor, vă poate ajuta să vă recuperați iubiții. Am contactat-o ​​și a spus o rugăciune specială și vrăji pentru mine. Spre surprinderea mea, dupa 2 zile sotul meu s-a intors acasa. Așa că ne-am reunit și a fost atât de multă dragoste, bucurie și pace în familie. De asemenea, puteți lua legătura cu Dr. Ellen, un puternic asistent de soluții
    1) recâștigă-ți fostul iubit
    2) Aduceți soțul și soția împreună
    3) nu mai repeta coșmarurile
    4) Leac pe bază de plante pentru HIV și cancer
    5) Inel magic puternic
    6) farmec norocos
    7) Ruperea obsesiilor
    8) Probleme legate de naștere și sarcină. Contactați-l prin EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere